Velkommen til vores gæstebog

I er nu kommet til Billund Høreforenings gæstebog.
Det ville være dejligt hvis I vil skrive et par ord om hvad i synes godt om og hvad I mangler.

Email 12-05-2022

Kristian

TAK til Pia Fris Laneth for en god 4. maj aften i Vorbasse Sognehus. Tak for sangen du selv har skrevet.

Email 11-08-2020

Bent Vester

Som hørehæmmet med allergi mod høre apparater, har jeg fundet det meget nyttigt at bruge min Iphone som høreapparat vha apps der hedder f.eks. Microphone eller Megaphone, de fleste gratis, hvoraf nogle koster småpenge for at aktivere f.eks. Equalizer mv.

Nyttig til brug i omgivelser hvor der ikke er andre hjælpemidler, til sociale sammenkomst o.lign.

PS: Min Iphone SE 2020 sammen med trådløse AirPods PRO, gør at jeg nu kan nyde Musik igen, som jeg har været foruden i over 10 år!

Skriv gerne, om du ønsker yderligere info om ovenstående.

Email 06-07-2018

Kristian Hansen

Jeg synes det er en fornøjelse af du Lisa Wedel har formået at opbygge en hjemmeside for Billund Høreforening. Godt gået.

Email 05-07-2018

Freddy